Четвер, 02.05.2024, 06:22
Сценарій Учнівського колективу екологічної просвіти «Колос» Розробили Майстренко Галина Вікторівна, Каплун Ольга Борисівна Візитка презентація просвітницької та природоохоронної діяльності Учні співають пісню «Село моє» 1 учень: Вас вітає учнівський колектив екологічної просвіти Разом: «Колос» 2 учень: Як всім відомо зараз актуальна тема екологічної просвіти «Збереження та раціональне використання земельних ресурсів України» 3 учень Ми хоч і діти обмежені владою, але нам небайдуже, що відбувається з чорноземом нашого села. Ми не можемо стояти осторонь цієї проблеми, хочемо брати безпосередню участь у поліпшенню екологічного стану, а тому досліджуємо і проводимо просвітницьку роботу серед учнів, однолітків та громадою села. 4 учень Проводимо фотовиставки «Фотооб’єктив звинувачує»; 5 учень Конкурс малюнків і плакатів; 6 учень Роздаємо листівки звернення; 1 учень Насаджуємо дерева і квіти; 2 учень Складаємо та ознайомлюємося з картами наших земель: 1. «Мікротопоніми нашого села»; 2. карта «Розселення байбаків на території Артемівських земель»; 3. карта розпаювання земель 3 учень Ознайомлюємося з рослинами індикаторами за допомогою яких можна визначити якість грунтів; 4 учень Проводимо екскурсії-зустрічі з землеробами. 5 учень А також вивчаємо карантинні бур’яни, що поступово витісняють місцеві. 6 учень На цьому ми не зупинимося і плануємо і на далі: 1 учень - Проводити зустрічі-екскурсії з фермерами; 2 учень - Досліджувати рослинний і тваринний світ; 3 учень - Боротися із засміченням території села Виступ Сценка «Екологічний базар» (Виходить продавець. На грудях- лоток з коробками та написами «Українські грунти) Продавець: Купуйте останні Українські грунти: чисті, родючі, без гербіцидів та отрут. Купуйте! Останні на нашій планеті. Купуйте, поспішайте! 1 учень Навіщо? Кому потрібні живі грунти? 2 учень Усе це - бабусині казки! 4 учень Та він божевільний! 5 учень Та он цих грунтів, скільки хочеш! 1 учень І безкоштовно. 2 учень Та він звичайний шахрай 4 учень На наш вік всього вистачить! Продавець: А після вас? 2 учень А після нас – хоч потоп! (сміються) Продавець: Так думають тільки безвідповідальні, жадібні, духовно-бідні, жорстокі люди з низьким рівнем екологічної свідомості. Земля: Я – Земля – багата, щедра, мальовнича. Сьогодні я годую, напуваю, одягаю і звеселяю 7 мільярдів землян. Мої скарби, мої багатства належать вам, люди. Я в змозі, в силі забезпечити достаток вам тільки тоді, коли ви дбайливо будете користуватися моїми ресурсами. Десятки тисяч років господарює людство. Увесь цей час я шепчу на вухо: «Людино, бережи мене!» У мене немає ні кулаків, ні зубів, щоб захиститися від недругів. Мої скарби довірені вам, люди, вашій совісті, розуму, благородству. 5 учень Матінко земля, та невже є люди у наш час, що не розуміють що до природи треба ставитись дбайливо? Адже всі такі розумні, начитані, вивчають різні науки, дивляться телевізор. «Земля в илюминаторе» Земля зішла з екватора! (2р.) Летить в незнану синь вись вона. Як ми живемо з матір’ю (2р.) Любові потребує і вона. А зірка в небі синьому (2р.) Це ж чиясь ненароджена душа. І квітка, що не розцвіла, Травинка стоптана була. І пташка чиєюсь мрією була. Пр.: І б’є в набат Землі тривожне серце. І сняться нам страшні, Кошмарні сни, Що ми одного дня можем проснутись В страшнім краї – Без сонця і весни 2 учень А от у нашому селі Артемівка головне багатство – це грунт чорнозем, на якому працюють добрі, працьовиті та дбайливі до землі люди: 11 фермерських господарств, 2 товариства та 265 одноосібників. 3 учень Всього Артемівських земель - 8877 га, обробляється - 6500 га. 4 учень То у вас і проблем немає? 5 учень Та є… Весь степ навкруги села виораний, дуже мало залишилося місця для диких тварин та птахів – це балки, яри та лісопосадки; зникають степові трави та лікарські рослини. 1 учень А ще деякі горе-господарі, в гонитві за грошима, сиплють на поля бездумно гербіциди, пестициди та отрутохімікати. 2 учень Перестали сіяти споконвічно українські культури: жито, просо, овес, пшеницю, цукрові буряки. А вирощують те, що дає великі прибутки: соняшник, ріпак, кукурудза та ячмінь. Не дарма писав про цю проблему наш поет Петро Василенко. 3 учень У нашому миршавому колгоспі Перевелися ковалі І вправні ціпов’язи поспіль. І хліборобів теж нема. 4 учень В селі селян уже немає! Орють і сіють без ума, Що вже й дурман не проростає. Немає до землі жалю, Який діди носили в серці. 5 учень Давно отруєно ріллю І воду в степовім озерці. Село пішло на манівці – Чекає манни та солярки… А що нітрати в молоці – Усім ні холодно, ні жарко. 6 учень Тому і їмо такі продукти, а що ходити далеко ось їмо – СМЕТАНКУ. Ми довіряємо виробнику і навіть не замислюємося, що насправді нам підсовують Сценка «Сметанка» (Діти по черзі показують назви)
1 учень А всі ми разом сметана «Глечик» 2 учень А ще виробники полюбляють писати на своїй продукції «БЕЗ ГМО», тому ретельно читайте склад продукту, бо з’їсте таке чудо…(показують ГМО продукт) Пісня «ГМО» Якщо хочеш зібрать добрий урожай – В поле, в сад і в город добрива вкладай: Фосфор, кальцій, азот, магній і вуглець, А коли переборщиш, то в сьому кінець. Пр.: Велика користь для нашої землі, Хай будуть фрукти на кожному столі. 3 учень Найбільше багатство держави – наші чорноземи і їх потрібно берегти та раціонально використовувати. А найбільше диво нашої Української землі – це коровай. З яким пов’язані звичаї, традиції, міцність родини та захист від знедолень. 4 учень Ось він – хлібчик духовитий З хрустом кірочки смачний Ось він – теплий, мов налитий Щедрим сонцем золотим І на стіл у кожен дім Завітав, з’явився він. Разом: Хвала нашій землі за безмірну свою щедроту, багатство і красу.
Пісня «Сійся родися» 1 учень В житті свій власний голос треба мати, Щоб колосом налитим він дзвенів. І щоб ніхто не міг тобі сказати, Що ти даремно хліб насущний їв. |
Меню сайтуПошук |