Додаток 10
Виконайте тести та заповніть таблицю.
Зоровий |
Слуховий |
Кінестетичний |
|||||||
А |
Б |
В |
А |
Б |
В |
А |
Б |
В |
|
1 |
|||||||||
2 |
|||||||||
3 |
|||||||||
4 |
|||||||||
5 |
|||||||||
6 |
|||||||||
7 |
1. Улюблені ігри і заняття. Коли я граюся, то...
Зоровий
А подобаються головоломки й настільні ігри
Б насолоджуюся роботою з комп’ютерами й калькуляторами
В спостерігаючи, навчаюся дій із новими речами
Слуховий
А люблю слухати музику
Б люблю книжки та гру фантазії
В читаючи інструкції, навчаюся дій із новими речами
Кінестетичний
А люблю гратися на свіжому повітрі
Б насолоджуюся грою у водоймі, на ковзанці, на гірці
В майже кожній іграшці знаходжу повноцінне застосування
2. Складні рухові навички. Коли я застосовую руки, то...
Зоровий
А пишу старанно
Б легко вирізую, розфарбовую, склеюю
В створюю охайні та гарні художні вироби
Слуховий
А пишу досить непогано
Б під час роботи розмовляю сам (сама) із собою
В мої художні вироби досить привабливі
Кінестетичний
А писати мені дуже важко
Б нерідко букви й цифри в мене виходять спотвореними
В мої художні вироби є дуже неохайними
3. Прості рухові навички. Коли я починаю рухатися, то...
Зоровий
А віддаю перевагу настільним іграм, ніж іграм на свіжому повітрі
Б полюбляю бадмінтон, оскільки ця гра потребує хорошої координації
В полюбляю ігри з установленими правилами
Слуховий
А більше розмовляю, ніж граюся
Б віддаю перевагу іграм на зразок «Камінь, ножиці» або «Садівник», що потребують спілкування
В під час будь-якої діяльності розмовляю сам (сама) із собою
Кінестетичний
А віддаю перевагу іграм на свіжому повітрі, ніж настільним іграм
Б маю дуже добру координацію
В не ходжу кроком, а бігаю
4. Суспільні навички. Коли я перебуваю в оточенні інших дітей, то...
Зоровий
А навіть у натовпі почуваюся самотнім
Б перед тим, як узяти участь у грі, спостерігаю за тим, що на мене чекає
В повільно звикаю до нових людей
Слуховий
А «розквітаю» у колі друзів
Б можу викликати занепокоєння, оскільки занадто багато базікаю під час занять у класній кімнаті
В часто відповідаю за інших і займаю позицію лідера
Кінестетичний
А комунікабельний(на), але дуже говіркий(ка)
Б можу викликати занепокоєння, оскільки під час занять у класі зачіпаю своїх сусідів
В полюбляю бешкетувати
5. Емоції. Коли я щось відчуваю, то...
Зоровий
А дуже емоційний (на)
Б починаю непокоїтися, відчуваючи тривожність інших
Слуховий
А вільно розповідаю про свої почуття
Б можу піти на конфронтацію з іншими з приводу своїх почуттів
Кінестетичний
А емоційно залежний(на) і легко вразливий(ва)
Б коли мене закликають до порядку, я вибухаю гнівом, не соромлячись або жалкуючи про зроблене
6. Пам’ять. Коли я вчуся, то...
Зоровий
А можу відтворювати букви, цифри з пам’яті
Б пам'ятаю про те, що мені показували
Слуховий
А найкраще навчаюся, заучуючи напам'ять
Б знаю звуки, що відповідають буквам алфавіту
Кінестетичний
А погано запам’ятовую
Б легко відволікаюся
7. Шкільні навички. Коли я знаходжуся в навчальній кімнаті, то...
Зоровий
А стежу за чистотою свого одягу, свого місця
Б у вільний час віддаю перевагу конструкторам, головоломкам, мистецтву
В повільно звикаю до нової ситуації
Слуховий
А мій зовнішній вигляд не брудний, але й недуже охайний
Б уважна(ий) та слухняна(ий)
В лідирую в більшості дискусій і часто повідомляю вчителя про чиюсь неправильну поведінку
Кінестетичний
А абсолютно не турбуюся про свій зовнішній вигляд і нерідко з’являюся в брудному одязі, на робочому місці — безлад
Б виявляю значну активність під час ігор
В довго не можу сидіти на одному місці
Це матеріал з підрчника Основи здоров'я 8 клас Поліщук (narodna-osvita.com.ua)