ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 6 клас (35 год. із них 4 год. резервні)
І семестр
№
з/п
|
Дата
|
Скоригована
|
Зміст уроку
|
Примітки
|
Розділ 1. Здоров’я людини (4 год.)
|
-
|
07.09.
|
|
Життя і здоров'я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і благополуччя. Життєві навички, сприятливі для здоров’я.
|
|
-
|
14.09.
|
|
Ризики і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації.
- Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні в екстремальну ситуацію.
|
|
-
|
21.09.
|
|
Навколишнє середовище і здоров’я
Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища.
Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля.
- Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов.
- Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).
|
|
-
|
28.09.
тематична
|
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.
- Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек.
- Відпрацювання навичок захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)*.
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я (6 год.).
|
-
|
05.10.
|
|
Харчування і здоров’я
Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці.
|
|
-
|
12.10.
|
|
Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.
|
|
-
|
19.10.
|
|
Профілактика йододефіциту і діабету.
|
|
-
|
02.11.
|
|
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях.
- Аналіз маркування харчових продуктів*.
- Визначення збалансованості харчового раціону*.
|
|
-
|
09.11.
|
|
Особиста гігієна
Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою.
|
|
-
|
16.11.
тематична
|
|
Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.
- Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я (6 год.).
|
-
|
23.11.
|
|
Звички і здоров’я
Психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку хлопчиків і дівчаток. Потреби людини, їх розвиток із віком. Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети).
|
|
-
|
30.11.
|
|
Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.
- Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички).
|
|
-
|
07.12.
|
|
Самооцінка і здоров’я
Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки. Моделювання ситуації прийняття зважених рішень.
|
|
-
|
14.12.
|
|
Критичне мислення та уміння приймати рішення
Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я.
Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна і комерційна реклами.
Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.
- Аналіз грошових витрат, пов’язаних з курінням.
- Аналіз соціальної і комерційної реклами.
- Моделювання ситуації відмови від вживання психоактивних речовин.
|
|
-
|
21.12.
тематична
|
|
Вплив ВІЛ-інфекції на організм людини. Поняття про СНІД. Як ВІЛ не передається. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ. Створення соціальної реклами з профілактики ВІЛ-інфекції.
|
|
ІІ семестр
№
з/п
|
Дата
|
Скоригована
|
Зміст уроку
|
Примітки
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. (15 год.)
|
Тема 1. Соціальне благополуччя. (7 год.)
|
-
|
11.01.
|
|
Спілкування і здоров’я
Спілкування людей. Засоби комунікації. Навички спілкування.
|
|
-
|
18.01.
|
|
Стилі спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я.
• Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.
|
|
- 3
|
25.01.
|
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.
|
|
- 4.
|
01.02.
|
|
Конфлікти і здоров’я
Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.
• Складання плану покращення міжособистісних стосунків.
|
|
- 5.
|
08.02.
|
|
Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.
• Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.
|
|
- 6.
|
15.02.
|
|
Стосунки з однолітками
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній.
|
|
- .
|
22.02. тематична
|
|
Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.
• Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі. (8 год.)
|
-
|
29.02.
|
|
Безпека в побуті
Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами.
|
|
-
|
07.03.
|
|
Безпека при користуванні засобами побутової хімії.
• Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії.*
|
|
-
|
14.03.
|
|
Пожежна безпека оселі
Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.
• Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі.
• Виготовлення ватно-марлевої пов’язки.
• Моделювання ситуації виклику рятувальних служб.
|
|
-
|
21.03.
|
|
Проживання у промисловій зоні
Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
|
|
-
|
04.04.
|
|
Безпека руху велосипедиста
Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
|
|
-
|
11.04.
|
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.
|
|
-
|
18.04.
|
|
Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні.
• Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом.*
• Моделювання допомоги при попаданні на тіло хімічних речовин.*
• Моделювання допомоги при отруєнні хімічними речовинами.*
|
|
-
|
25.04.
|
|
Перша допомога при ДТП.
• Вивчення вмісту автомобільної аптечки.*
|
|
-
|
16.05.
тематична
|
|
Узагальнюючий урок за рік.
|
|
-
|
23.05.
|
|
Повторення вивченого за 6 клас. Моделювання ситуаційних завдань.
|
|
Вчитель __________ С.І.Коваленко
Основи Здоров’я. Колегам. 6 клас
|
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0
|