Особистий сайт Коваленка Сергія Івановича

Субота, 18.05.2024, 13:10

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | Головна | УРОК 01 Життя і здоров’я людини | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

УРОК 01 

Тема: Життя і здоров’я людини

Мета: Ознайомити учнів з підручником для 6­го класу, розробити правила групи, створити дружню атмосферу, відпрацювати навички комунікації і групової роботи. Ознайомити з  ознаками фізичного, соціального, духовного, інтелектуального та емоційного благополуччя; пояснити, для чого необхідно розвивати життєві навички.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань;

Обладнання: Підручник  для  6-го  кл.  загальноосв.  навч.  закл.  /  І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С.  Пономаренко,  С.  В.  Страшко.  —  К.:  Видавництво

«Алатон»,  2014.  —  200  с., наочність.

Поняття та терміни: Безпека, здоров’я, благополуччя

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

- повторити,  що  таке  безпека  і  здоров’я;

- уявити  відчуття  благополучної  людини;

- дізнатися,  як  досягти  високого  рівня  благополуччя і  для  чого  потрібні  життєві  навички.

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Суфійська притча «крамничка можливостей»

Ця притча найкраще підходить для тренінгів  навичок  планування  майбутнього. Кожен має у своєму житті багато  можливостей,  але  важливо  їх реалізувати.

Одного  разу  чоловікові  наснилося, начебто  він  ішов  містом  і  зайшов  до крамнички.  Він  довго  ходив  між  полиць,  де  лежали  різноманітні  екзотичні овочі та фрукти. Вони приголомшили  його  своїм  незвичайним  виглядом, яскравими кольорами, вишуканими пахощами.

Але  варто  було  чоловікові  взяти  з полички  плід,  як  він  одразу  перетворювався на крихітне зернятко. Тоді він вирішив звернутися до продавця:

  • Дайте  мені,  будь  ласка,  ось  той фрукт.

Але господар відповів:

  • Ми  не  продаємо  плодів,  ми  торгуємо насінням.

Запитання для обговорення

1.  Що  треба  зробити  чоловікові, щоб виростити із зерняток плоди?

2. Що може перешкодити цьому?

3. Як ми можемо пов’язати цю притчу зі своїм життям?

Висновок: кожен має у житті багато можливостей, їх варто реалізувати.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Усе  живе  народжується,  щоб  жити.  Та  лише  людина  здатна осмислювати  й  цінувати  життя.  Ми  любимо  життя.  Бувають  миті, коли  це  відчуття  особливо  гостре  —  від  лагідного  дотику  маминої руки,  голосів  друзів,  шуму  дощу,  щебету  птахів,  і  ти  відчуваєш приплив  сил,  насолоджуєшся  мріями...

Поділіться  своїми  мріями  і  сподіваннями  з  друзями. Починайте  словами:  «Я  мрію  (сподіваюся),  що...»

1. Про  безпеку  і  безпеку  життєдіяльності

Заплющіть  очі  й  уявіть  себе  там,  де  ви  почуваєтесь  у цілковитій  безпеці.  Це  може  бути ваша кімната  або  якась мальовнича  місцевість.  Постарайтесь  усе  добре  роздивитися,  почути  звуки  і відчути  запахи.  Посидьте  хвилинку, а  потім  розкажіть  про  це  місце  та  свої  почуття  (спокій, радість,  тепло,  задоволення,  розслаблення...).

Учні за допомогою виводять визначення безпека та записують його у зошит.

Безпека  —  це  відсутність  загрози  твоєму  життю,  здоров’ю  чи добробуту.

2. Про  здоров’я

Вчитель проводить вправу «Асоціативний кущ».  На дошці записує слово здоров’я – учні називають слова – асоціації. Вчитель підводить учнів до визначення слова здоров’я.

Здоров’я  —  це  стан  повного  фізичного, психологічного  і  соціального  благополуччя.

3. Про  відчуття  благополуччя

Об'єднайте учнів у пари і запропонуйте розказати один одному про один день із свого життя, коли вони почувалися щасливими (фізично, психологічно і соціально благополучними).

Мозковий штурм

Запитайте і запишіть: «Що може стати на заваді вашим планам?»

Класифікуйте перепони: пов’язані зі  здоров’ям, матеріальним станом, соціальним становищем тощо.

Слово вчителя «Життя прожити — не  поле перейти» (підручник, с. 9).

Висновок: життєві навички допоможуть здійснити ваші мрії і досягти

високого рівня благополуччя.

ІV.  Закріплення знань учнів.

1.  Пригадай  і  розшифруй  формулу  безпечної  життєдіяльності:  «Уникати.  Запобігати.  Діяти».

2.  Пригадай  і  розшифруй  формулу  здорового  способу життя:  «Зберігати.  Розвивати.  Відновлювати». 

 V. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 1

Цей матеріал з schoollife.org.ua

 

Розробки уроків

Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0