Особистий сайт Коваленка Сергія Івановича

Субота, 18.05.2024, 14:24

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | Головна | УРОК 05 Продукти харчування і здоров’я | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

УРОК 05

Тема:  Продукти харчування і здоров’я

Мета: Ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю. Виховувати культуру здорового харчування.

Обладнання: Підручник  для  6-го  кл.  загальноосв.  навч.  закл.  /  І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С.  Пономаренко,  С.  В.  Страшко.  —  К.:  Видавництво

«Алатон»,  2014.  —  200  с., наочність.

Поняття та терміни: вуглеводи, білки, жири, вітаміни, мінерали.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • назвати причини, для чого люди їдять; основні складові харчових продуктів та їх значення для організму;
  • продемонструвати вміння відрізняти корисні продукти від тих, які можна вживати зрідка;
  • розрізняти терміни «харчова цінність» та «енергетична цінність», «поживність» та «калорійність»;
  • пояснити вплив харчування на самопочуття і здоров’я людей та особливості харчування підлітків.

 

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вступне слово вчителя: «На попередніх уроках ми знайомилися з пірамідою потреб. Хто пам’ятає, які потреби передусім має задовольняти людина?» Діти називають їх, учитель акцентує на потребі у харчуванні.

Наголосіть: їжа впливає на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя кожної окремої людини і на стан здоров’я цілих народів.

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Обговорити, як діти розуміють відомий вислів Поля Брегга: «Ми — те, що ми їмо».

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.  Наведіть  причини,  з  яких  людям  необхідно  їсти (щоб  втамувати  голод,  нормально  розвиватися,  отримати задоволення,  заряд  енергії,  підтримати  компанію,

поспілкуватися,  зігрітися,  вилікуватися...).

2.  Об’єднайтесь  у 3  групи.  Назвіть  свої фізичні відчуття, емоції,  здатність  до  навчання  та  іншої  праці,  коли  ви:

група  1:  страшенно  голодні;

група  2:  з’їли  надто  багато;

група  3:  смачно  і  в  міру  поїли.

Міні-лекція, обговорення

Ознайомити учнів з поняттями харчової та енергетичної цінності продуктів. Навчити розрізняти поняття калорійність і поживність.

Обговорення в колі. Учні по черзі називають одну страву калорійну і не надто поживну, та одну — не калорійну, але поживну.

Обговорити рішення Міністерства освіти і науки України про вилучення деяких продуктів з меню шкільних їдалень. Обговоріть: «Які продукти заборонено продавати у шкільних їдальнях?», «Які причини цієї заборони?».

Вправа «Континуум». Мета: оцінка ставлення учнів до здорового харчування. Проведіть у класній кімнаті умовну лінію. На одному кінці лінії стають ті, кому подобаються натуральні продукти, а на другому - ті, хто надає перевагу продуктам з консервантами, барвниками, ароматизаторами. Решта обирають місця ближче до того чи того краю. Бажаючі можуть висловитися, чому вони обрали саме таке місце.

V.  Закріплення знань учнів

Учасники (або вчитель) називають страву, а решта плескають у долоні, якщо вона належить до корисних, і заперечливо хитають головою, якщо її треба вживати зрідка.

VІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 6

Підсумки

Від  харчування  залежить  фізичне,  психологічне  і  соціальне благополуччя  людини.

Щоб  рости,  розвиватися,  добре  вчитись  і  почуватися  здоровим,  ти  потребуєш  продуктів,  які  забезпечують  організм вуглеводами,  білками,  жирами,  вітамінами  і  мінеральними речовинами.

Спортивні  тренування  та  інші  фізичні  навантаження  передбачають  підвищення  калорійності  харчового  раціону  та  вживання  більшої  кількості  води.

Цей матеріал з schoollife.org.ua

 

Розробки уроків

Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0