Субота, 18.05.2024, 14:24
УРОК 05 Тема: Продукти харчування і здоров’я Мета: Ознайомити учнів з основними поживними речовинами, навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю. Виховувати культуру здорового харчування. Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с., наочність. Поняття та терміни: вуглеводи, білки, жири, вітаміни, мінерали. Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть:
ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Повідомлення теми та мети уроку. ІІ. Актуалізація опорних знань Вступне слово вчителя: «На попередніх уроках ми знайомилися з пірамідою потреб. Хто пам’ятає, які потреби передусім має задовольняти людина?» Діти називають їх, учитель акцентує на потребі у харчуванні. Наголосіть: їжа впливає на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя кожної окремої людини і на стан здоров’я цілих народів. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Обговорити, як діти розуміють відомий вислів Поля Брегга: «Ми — те, що ми їмо». ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Наведіть причини, з яких людям необхідно їсти (щоб втамувати голод, нормально розвиватися, отримати задоволення, заряд енергії, підтримати компанію, поспілкуватися, зігрітися, вилікуватися...). 2. Об’єднайтесь у 3 групи. Назвіть свої фізичні відчуття, емоції, здатність до навчання та іншої праці, коли ви: група 1: страшенно голодні; група 2: з’їли надто багато; група 3: смачно і в міру поїли. Міні-лекція, обговорення Ознайомити учнів з поняттями харчової та енергетичної цінності продуктів. Навчити розрізняти поняття калорійність і поживність. Обговорення в колі. Учні по черзі називають одну страву калорійну і не надто поживну, та одну — не калорійну, але поживну. Обговорити рішення Міністерства освіти і науки України про вилучення деяких продуктів з меню шкільних їдалень. Обговоріть: «Які продукти заборонено продавати у шкільних їдальнях?», «Які причини цієї заборони?». Вправа «Континуум». Мета: оцінка ставлення учнів до здорового харчування. Проведіть у класній кімнаті умовну лінію. На одному кінці лінії стають ті, кому подобаються натуральні продукти, а на другому - ті, хто надає перевагу продуктам з консервантами, барвниками, ароматизаторами. Решта обирають місця ближче до того чи того краю. Бажаючі можуть висловитися, чому вони обрали саме таке місце. V. Закріплення знань учнів Учасники (або вчитель) називають страву, а решта плескають у долоні, якщо вона належить до корисних, і заперечливо хитають головою, якщо її треба вживати зрідка. VІ. Домашнє завдання 1. Опрацювати § 6 Підсумки Від харчування залежить фізичне, психологічне і соціальне благополуччя людини. Щоб рости, розвиватися, добре вчитись і почуватися здоровим, ти потребуєш продуктів, які забезпечують організм вуглеводами, білками, жирами, вітамінами і мінеральними речовинами. Спортивні тренування та інші фізичні навантаження передбачають підвищення калорійності харчового раціону та вживання більшої кількості води. Цей матеріал з schoollife.org.ua
|
Меню сайтуПошук |