Субота, 18.05.2024, 13:10
УРОК 09 Тема: Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, висловлювати власну думку, застосовувати набуті знання; виділити й актуалізувати в пам’яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати зацікавленість до вивчення основ здоров’я. Тип уроку : урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів Обладнання: картки з тестовим завданням. ХІД УРОКУ І. Організаційна частина уроку Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи. ІІ. Виконання завдань Відповіді: 1)Б 2)Б 3)В 4)А 5)Б 6)Г 7)А 8)Г 9)Г 10)Б 11)В 12)В 13) 1-Г; 2-А; 3-Б; 4-В; 14) 1-А; 2 – В; 3 - Б
ІІІ. Домашнє завдання Повторити § 1-9
Тест №01 (Основи здоров’я 6 клас) Тема «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» Дата ___________ Клас_____ Прізвище, ім’я _______________________ І рівень (0,5 бала) 1. Відсутність загрози твоєму життю, здоров’ю чи добробуту - це А) Небезпека Б)Безпека В) Загроза Г) Здоров’я 2. Стан повного фізичного, психологічного і соціального благополуччя – це А) Безпека Б) Здоров’я В)Хвороба Г) Небезпека 3. Загрозу життю і здоров’ю людей називають? А) Благополуччям Б) Безпекою В) Ризиком Г)Здоров’ям 4. Усе, що тебе оточує ґрунти, повітря, вода, рослини, тварини, люди і те, що вони створили, — називають А) Довкіллям Б) Живим середовищем В) Обласним середовищем Г) Колонією 5. Пристосування організму до змін у навколишньому середовищі називається А) Виживанням Б)Акліматизацією В)Екологією Г)Природознавством 6. Що відноситься до природних стихійних лих? А) Аварія автомобілів Б) Вибух на газопроводі В) Відсутність світла Г) Повінь 7. Яку їжу слід вибирати щоб бути здоровим? А) Овочі та фрукти Б) Чіпси та сухарики В) Газовані напої Г) Гамбургери та хот - доги 8. Найкраще забезпечують організм енергією А) Білки Б) Мінерали В) Вітаміни Г) Вуглеводи 9. Продукти які містять Йод - це А) Хліб, булочки, тістечка Б) Солодощі В) Морква, капуста, картопля Г) Морська риба, морська капуста 10. Які продукти слід уживати обмежено? А) Овочі Б) Солодощі В) Фрукти Г) Воду 11. Які продукти (овочі, фрукти) краще споживати? А) Смажені Б) Варені В) Сирі Г) Консервовані 12. Які основні ознаки харчового отруєння? А) Сонливість Б) Біль у горлі В) Біль у животі Г) Нежить ІІ рівень (1 бал) 13. Установіть відповідність між частинами речення
1.____ 2.____ 3.____ 4. ____ 14. Установіть відповідність між поживними речовинами та їх властивостями
1.____ 2.____ 3.____ 15. Доповніть речення Основу харчування мають становити _____________________________________ . Кілька разів на день намагайся їсти _________________________________________. Не забувай про _________________ продукти, які забезпечують організм білками. Не захоплюйся продуктами, що містять надмір солі, цукру та жиру, наприклад _______________________________________________________________________ . ІІІ рівень (1,5 бала) 16. Заповніть таблицю «Навички, що сприяють здоров’ю»
17. Заповніть схему «Як захистити від крадіжки велосипед»
Оцінка____________ Цей матеріал з schoollife.org.ua
|
Меню сайтуПошук |