П`ятниця, 01.11.2024, 01:11
Урок 16. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ «РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН: БЕЗХРЕБЕТНІ ТВАРИНИ» Немає такої вершини, яку б не подолала наполегливість... Мета уроку: узагальнити знання та визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Різноманітність тварин: безхребетні тварини». Розвивати логічне мислення. Виховувати культуру оформлення роботи. Обладнання і матеріали: картки-завдання для тематичного контролю знань. Тип уроку: узагальнення та контроль знань. I. Організаційний етап. Поясніть епіграф. Чи пов’язаний він з темою сьогоднішнього уроку? II. Актуалізація опорних знань. Вправа «Слова за хвилину» (робота в парах): учні називають усі терміни і поняття, які вони запам’ятали, вивчаючи безхребетних тварин. III. Мотивація навчальної діяльності. Учитель: протягом тривалого часу ми працювали над темою, вивчаючи безхребетних тварин. Нарешті настав час оцінити рівень знань, якого ви досягли. IV. Тематична контрольна робота з теми «Різноманітність тварин (безхребетні тварини)». Приклад роботи: Виконайте тестові завдання 1-7, виберіть одну правильну відповідь (кожна правильна відповідь - 1 бал). 1. Які клітини гідри, зображеної на малюнку, забезпечують їй можливість переміщувати тіло (рухатися)? А шкірно-м'язові Б травні В нервові Г жалкі 2. Дощовий черв’як після сильного дощу виповзає на поверхню ґрунту. Яка причина цього явища? А вода виштовхує його на поверхню Б утруднюється дихання через шкіру В не може повзати по вологому ґрунту Г виповзає, щоб у тіло не потрапила вода 3. Виберіть ознаки корости. А людина постійно хоче пити, оскільки кліщі паразитують у шлунку Б на волоссі людини видно відкладені яйця - гниди В шкіра людини червоніє, злущується, відчувається свербіж Г на обличчі з’являються вугрі, випадають вії 4. Відомо, що гострик дитячий поширюється між дітьми. Виберіть основну причину поширення цього паразита. А діти вживають немиті фрукти і ягоди з яйцями гостриків Б діти ще не мають сформованих гігієнічних навичок В гострики поширюються через повітря в дитячих садочках Г гостриками можна заразитися під час купання в річці 5. Для якого представника членистоногих характерні такі ознаки будови: масивні головогруди, менше черевце з хвостовим плавцем, дві пари вусиків та п’ять пар ходильних ніг? А павук-хрестовик Б рак річковий В муха кімнатна Г собачий кліщ 6. Які частини тіла хруща позначено на малюнку цифрами 6 та 8? А голова та вусики Б передньогруди та середньогруди В надкрила та перетинчасті крила Г черевце та дихальця 7. У молюсків тіло вкрите особливою складкою шкіри, що має назву А мушля Б панцир В мантія Г легеня 8. Розгляньте малюнок. Укажіть організм, зображений на ньому; до якої групи він належить; як живиться і які має пристосування до існування на суходолі (2 бали). 9. Дайте коротку відповідь на запитання (кожна відповідь по 1 балу). Хеліцерами називають __________. Наведіть приклади комах, що мають розвиток з повним перетворенням __________. Перерахуйте представників перетинчастокрилих комах __________. V. Підсумки уроку. Підбиття підсумків тематичної контрольної роботи. VI. Домашнє завдання. Підготувати міні-проекти з теми «Різноманітність риб». Цей матеріал з subject.com.ua
|
Меню сайтуПошук |