Середа, 15.05.2024, 09:51
Урок 30. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ «РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН: ХРЕБЕТНІ ТВАРИНИ» Я насмілюсь стверджувати, що з усіх знань Найкорисніше для нас знання природи, її законів. Ж.-Б. Ламарк Мета уроку: узагальнити знання та визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Різноманітність тварин: хребетні тварини». Розвивати логічне мислення. Виховувати культуру оформлення письмової роботи. Обладнання і матеріали: картки-завдання для тематичного контролю. Тип уроку: узагальнення та контролю знань. ХІД УРОКУ I. Організаційний етап. Поясніть епіграф. Чи пов’язаний він з темою сьогоднішнього уроку? II. Актуалізація опорних знань. Вправа «Слова за хвилину». Робота в парах. Учні називають усі терміни і поняття, які вони запам’ятали, вивчаючи хребетних тварин. Протягом хвилини називає перший учень, протягом другої хвилини - другий і т. д. III. Мотивація навчальної діяльності. Учитель: протягом тривалого часу ми працювали над темою, вивчаючи хребетних тварин. Нарешті настав час оцінити рівень знань, якого ви досягли. IV. Тематична контрольна робота з теми «Різноманітність тварин (хребетні тварини)» Приклад роботи. Виконайте тестові завдання 1-6, виберіть одну правильну відповідь (кожна правильна відповідь - 1 бал). 1. Скелет побудований з хрящової тканини в А коропа дзеркального. Б акули білої. В ящірки прудкої. Г пінгвіна королівського. 2. В амфібій порівняно з рибами з’явились А зяброве дихання та довгий хвіст. Б легеневе дихання та п’ятипалі кінцівки. В щелепи для захоплення їжі. Г луска на шкірі та слиз. 3. Яка з тварин не належить до рептилій? А ящірка прудка Б вуж звичайний В гадюка степова Г саламандра плямиста 4. Чому зображений на малюнку птах не може літати? А не має крил Б не має кіля В має довгі ноги Г має довгу шию 5. Для якої групи хребетних тварин характерні такі ознаки: живуть у різних середовищах, мають шерстний покрив, дві пари кінцівок, вушні раковини, теплокровні. А амфібії Б рептилії В птахи Г ссавці 6. Розгляньте малюнок. Які продукти чи товари виробляє людина із цієї риби? А шкіру на шкіряні речі Б червону ікру для їжі В плавці на суп Г печінку на ліки 7. Утворіть пари між представником, зображеним на малюнку, та групою хребетних, до якої він належить (2 бали). А хрящові риби Б кісткові риби В амфібії Г рептилії Д ссавці 8. Дайте коротку відповідь на запитання, закінчивши речення (кожна відповідь по 1 балу). Форма тіла окуня ____. Шерсть – це ____. 9. Укажіть, до яких груп хребетних тварин належать кажан і сова. Порівняйте цих тварин, зазначивши риси подібності та відмінності (2 бали). V. Підсумки. Підбиття підсумків роботи. VI. Домашнє завдання. Розпочати роботу над підготовкою міні-проекту «Способи живлення тварин», повторити матеріал теми «Вступ». Цей матеріал з subject.com.ua
|
Меню сайтуПошук |