Особистий сайт Коваленка Сергія Івановича

Субота, 18.05.2024, 15:56

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | Головна | УРОК № 31 Узагальнення знань з основ здоров'я за 6 клас. «СВОЯ ГРА» | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

УРОК № 31

Узагальнення знань з основ здоров'я за 6 клас. «СВОЯ ГРА»

Мета: узагальнити знання учнів з основ здоров'я за курс 6 класу, розвивати в учнів пізнавальний інтерес до предмета, виховувати почуття здорового суперництва і взаємодопомоги в процесі гри.

Матеріали та обладнання: комп'ютерна презентація МS PowerPoint або роздруковані картки для роботи.

Тип уроку: урок-гра.

Хід уроку

План гри:

1. Привітання, пояснення правил гри.

2. Ігровий раунд.

3. Фінал.

4. Підбиття підсумків і нагородження переможців.

Мета гри: у цікавій формі перевірити знання учнів з курсу «Основи здоров’я», розвивати пізнавальний інтерес, виховувати почуття здорового суперництва, взаємодопомоги під час гри.

Правила гри: ті ж, що й у телевізійній грі, але для того, щоб активізувати весь клас, я пропоную брати участь у грі не трьом учням, а всьому класу, об’єднавши його в команди по 5-6 учнів у кожній. Кожна команда обирає капітана та отримує таблички, якими вона сповіщає про готовність до відповіді. Журі веде облік балів, набраних кожною командою.За кожну правильну відповідь командам видається жетон, на якому зображено кількість зароблених балів.

Фінальний раунд: учасникам треба відповісти на головне запитання гри. Кількість балів за відповідь додається до кількості балів, набраних учасниками під час гри.

1 варіант проведення гри

Для проведення гри необхідний комп’ютер, медіапроектор, звукові колонки.

У представлених до уроку презентаціях подані запитання і правильні відповіді.

ІГРОВИЙ РАУНД — на екрані з’являється таблиця з секторами — категоріями, які можуть обирати команди. Після визначення категорії команди обирають «ціну» запитання — кількість балів, які можна отримати за правильну відповідь. На екрані з’являється текст запитання, на яке команда має дати відповідь після обговорення.

Якщо команда дає неправильну відповідь, то команди- суперниці можуть дати правильну відповідь і отримати відповідну кількість балів.

Запитання складені та згруповані за темами, що вивчалися протягом року. Формат гри дає можливість перевірити знання учнів у неформальний спосіб.

Коли всі запитання «зіграли», журі підраховує всі отримані командами бали в ігровому раунді.

ФІНАЛ — на екрані демонструється малюнок «Дитина в кухні». Завдання команд — знайти всі джерела можливої небезпеки й травм для дитини. їх має бути не менш ніж десять. Скільки команда знаходить джерел небезпеки — стільки балів і отримує. Команда, яка перша і без помилок виконує завдання, отримує додаткові бали (кількість додаткових балів визначає журі).

2 варіант проведення гри

За відсутності комп’ютера та медіапроектора гру можна провести за роздрукованими картками із завданнями для кожного раунду. Команди самостійно обирають сектор та номер запитання із відповідною кількістю балів. Учитель (ведучий) зачитує запитання та видає його команді на роздрукованій картці.

Журі підбиває кількість балів для кожної команди та визначає переможця.

Хід гри

  • Слово вчителя
  • Доброго дня, дорогі учасники гри! Ми раді вітати вас у цьому класі для проведення інтелектуальної гри з основ здоров’я для учнів 6-го класу. Сьогодні будуть змагатися розумні, винахідливі, дружні й допитливі гравці — шестикласники. Отже, «Своя гра».

Бажаю успіху!

Запуск презентації МS PowerPoint .

Цей матеріал з biology-informatics.pp.ua

 

Розробки уроків

Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0