УРОК 46. Контрольна робота №1
Освітня мета: перевірити знання, уміння та навички учнів, узагальнити знання учнів.
Обладнання: роздаткові картки із завданнями для виконання самостійної роботи учнями.
Структура уроку, основний зміст і методи роботу
І. Організація учнів до виконання контрольної роботи за завданнями.
І варіант
I рівень
Виберіть з наведених відповідей правильні.
1. Хімічні сполуки, які є джерелом енергії організму:
а) вода, жири, білки;
б) мінеральні солі, вітаміни, білки;
в) вода, вітаміни, вуглеводи;
г) вуглеводи, жири, білки.
2. Водорозчинні вітаміни — це вітаміни груп:
а) А, Д, В, С;
б) В, Р, С;
в) Е, Д, А;
г) Р, F, К.
3. Зуб складається з:
а) емалі, дентину, цементу, пульпи;
б) цементу, пульпіту, емалі, пульпи;
в) дентину, пульпи, карієсу, цементу;
г) некрозу, емалі, карієсу, дентину.
II рівень
Дайте визначення поняттям та термінам: енергетичний обмін, авітаміноз, здоров’я.
III рівень
Порівняйте травлення у ротовій порожнині і в тонкому кишечнику.
IV рівень
Доведіть, у чому проявляється взаємозв’язок обміну речовин та енергії в організмі.
II варіант
І рівень
Виберіть з наведених відповідей правильні.
1. Вода в організмі:
а) підтримує постійний склад крові;
б) основний будівельний матеріал клітин;
в) джерело енергії в клітині;
г) розчинник і середовище для хімічних реакцій.
2. Жиророзчинні вітаміни — це вітаміни груп:
а) В, Р, С;
б) Е, В, С;
в) А, Д, К;
г) F, Р, С.
3. У дорослої людини в нормі загальна кількість різних видів зубів дорівнює:
а) 8 різців, 4 ікла, 20 кутних зубів;
б) 4 різці, 8 іклів, 20 кутних зубів;
в) 10 різців, 8 іклів, 10 кутних зубів;
г) 10 різців, 6 іклів, 16 кутних зубів.
II рівень
Дайте визначення поняттям та термінам: пластичний обмін, гіповітаміноз, харчування.
III рівень
Порівняйте травлення у шлунку і в товстому кишечнику.
IV рівень
Доведіть, що органи травлення утворюють єдину систему.
Цей матеріал з subject.com.ua