Середа, 15.05.2024, 13:13
Урок 46. ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН» Найбільший скарб - це знання. Народна мудрість Мета уроку: визначити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Процеси життєдіяльності тварин». Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять. Виховувати культуру оформлення письмових робіт. Обладнання і матеріали: картки для контролю знань. Тип уроку: узагальнення і контролю знань. ХІД УРОКУ І. Організаційний етап. 1. Організація класу. 2. Розминка «Епіграф». Як згадана в епіграфі народна мудрість стосується нашого уроку? II. Актуалізація опорних знань. Вправа «Слова за хвилину»: повторення термінів і понять, вивчених протягом теми. Робота в парах. Хвилину один учень називає поняття, хвилину - інший і т. д. III. Мотивація навчальної діяльності. Найбільша гора України - Говерла. Уявіть, що ви підіймаєтесь на цю прекрасну вершину. Коли ви піднялися, то бачите навколо чудові дивовижні краєвиди Карпат. Сьогодні ви підіймаєтесь на «Говерлу ваших знань». Тож не гайте часу і покажіть, чи високо ви вже дістались. IV. Тематична контрольна робота з теми «Процеси життєдіяльності тварин». Виконайте тестові завдання 1-6, виберіть одну правильну відповідь (кожна правильна відповідь - 1 бал). 1. Виберіть тварину, що є хижаком. А воша головна Б хрущ травневий В жук-гнойовик Г жук-сонечко 2. Яке ускладнення в будові головного мозку в амфібій порівняно з рибами? А з’являються борозни і звивини сірої речовини Б передній мозок формує дві півкулі В півкулі переднього мозку вкриті сірою речовиною Г з'являється проміжний мозок 3. Виберіть тварину, в якої шлунок має два відділи - залозистий і м’язовий. А гуска сіра Б олень благородний В ящірка зелена Г павук каракурт 4. Розгляньте схематичне зображення нервової системи комахи. Визначте, в якої тварини нервова система такого самого типу. А виноградного слимака Б рака річкового В окуня звичайного Г планарії молочної 5. Укажіть тварину, в якої немає нирок. А виноградний слимак Б муха кімнатна В акула катран Г нільський алігатор 6. Яка з названих тварин рухається, скорочуючи поперемінно кільцеві та поздовжні м’язи шкірно-м’язового мішка? А жук-олень Б гідра прісноводна В черв'як дощовий Г окунь звичайний 7. Утворіть пари між схемою кровообігу та твариною, якій вона належить (2 бали). А черв'як дощовий Б короп звичайний В жаба ставкова Г ящірка прудка Д собака свійський 8. Дайте коротку відповідь на запитання, закінчивши речення (кожна відповідь по 1 балу). Які покриви тіла риб? Наведіть приклади тварин, які відкладають яйця. 9. Опишіть і порівняйте дихальні системи риби та птаха (2 бали). V. Підсумки. Підбиття підсумків роботи. VI. Домашнє завдання. Продовжити готувати міні-проекти (на вибір): «Майстерність маскування», «Як бачать тварини», «Турбота про по- томство», «Як тварини визначають напрямок руху». Цей матеріал з subject.com.ua
|
Меню сайтуПошук |