Особистий сайт Коваленка Сергія Івановича

Четвер, 26.06.2025, 07:50

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | Головна | ​УРОК 51. Регуляція кількості води в організмі | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

УРОК 51. Регуляція кількості води в організмі

Освітня мета: дати поняття про рефлекторний характер виведення сечі та рефлекторний механізм потовиділення, ознайомити з регуляцією кількості води в організмі.

Основні поняття і терміни: сфінктер, потовиділення, гомеостаз.

Обладнання: таблиці «Будова органів сечовиділення», «Будова шкіри».

Структура уроку, основний зміст і методи роботи

І. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Перевірка знань учнів. (Обговорення записів у таблиці).

2. Біологічний диктант.

— Кінцеві продукти обміну речовин виділяються з організму че­рез...

— До сечовидільної системи належать такі органи:...

— Нирка складається з таких частин:...

— Структурною і функціональною одиницею нирки є...

— Первинна сеча утворюється в...

— Вторинна сеча утворюється в...

— Сеча збирається у...

— Процес переходу води та неорганічних речовин з крові назива­ється...

— Реабсорбцією називається процес...

— До складу вторинної сечі входить...

— Збирні трубочки, зливаючись, утворюють протоки, що відкрива­ються у...

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Рефлекторний характер виділення сечі. (Розповідь учителя з ви­користанням таблиці).

2. Рефлекторний характер потовиділення. (Розповідь учителя з ви­користанням таблиці).

3. Регуляція кількості води в організмі. (Розповідь учителя зі скла­данням схеми).

 

 

III. Закріплення знань учнів. (Бесіда за запитаннями).

— Як регулюється водно-сольовий обмін нервовою системою?

— Як регулюється водно-сольовий обмін гуморальними речовинами?

— Як виводиться сеча із сечового міхура?

IV. Домашнє завдання.

Вивчити відповідну тему із підручника.

Підготувати повідомлення про захворювання шкіри та їхню профі­лактику.

Цей матеріал з subject.com.ua 

Уроки біології

Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання

Статистика


Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0