Особистий сайт Коваленка Сергія Івановича

Субота, 18.05.2024, 17:33

Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | Головна | УРОК № 8 Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Особиста гігієна під час занять фізкультурою | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід

УРОК № 8

Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Особиста гігієна під час занять фізкультурою та спортом

Мета: розглянути  основні  складові  особистої  гігієни,  сформувати  знання  про гігієну  шкіри  та  її  похідних.  Розвивати  навички  догляду  за  шкірою, волоссям та нігтями. Виховувати охайність та акуратність, компетентне ставлення до свого здоров'я.

Матеріали та обладнання: таблиця «Будова шкіри», зображення засобів особистої  гігі­єни, аркуші паперу, фломастери, маркери, лупа.

Поняття: особиста гігієна, шкіра, епідерміс, потові й сальні залози, захворювання шкіри — мікоз, себорея, вугрі.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ         

II.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  • Фронтальна бесіда
  • Що  ви  відчуваєте,  коли  буваєте  абсолютно  чистими, щойно помилися та одягнули все чисте?
  • І  навпаки,  що  ви  відчуваєте,  коли  буваєте  справді брудними:  після  гри  у  футбол,  роботи  на  городі,  подорожі в потягу?

III.  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Слово вчителя

Уявіть  собі  європейську  столицю,  у  якій  посеред  вулиці  копирсаються  в  купах  сміття  свині  та  кози.  А  мешканці  міста  виливають  бруд  і  викидають  сміття  прямо  з  вікон  своїх будинків. Чи можливо таке уявити?

Середньовічний  Париж  щодо  гігієни  й  санітарії  являв  собою  доволі  сумне  видовище.  У  міських  дворах  і  на  околицях тримали  свійську  птицю  й  дрібну  худобу  (свиней,  кіз  і  овець), причому  свині  шукали  собі  їжу  в  самому  місті,  оскільки  все сміття  та  залишки  харчів  викидалися  безпосередньо  на  вулицю.  Стічні  води  стікали  мостовими  прямо  в  Сену  та  її  притоку  Б’євр.  У  житлових  кварталах  розміщувалися  бойні,  шкіряні  й  фарбувальні  майстерні,  кузні,  м’ясні  та  рибні  крамниці.  Тому  Париж  потопав  у  бруді  й  смороді.  У  посушливий  час  у  місті  було  важко  дихати  через  сморідний  пил,  а  під  час дощу  вулиці  перетворювались  на  справжнє  болото.  У  таких умовах  для  Парижа  була  характерна  висока  смертність,  виникали  масові  епідемії,  від  яких  часто  єдиним  «лікуванням» були  релігійні  процесії,  публічні  проповіді  й  молебни  святим цілителям.  1  навіть  дворяни  та  багатії  приймали  ванни  лише під  час  хвороби,  а  в  усі  інші дні  обмежувалися  витиранням РУК  рушником.  Не  дивно,  що  в  історії  Франції  зафіксовано випадок,  коли  французька  принцеса  померла  від  вошей.  Досить ганебний випадок в історії людства.

Сьогодні  нам  вже  складно  таке  навіть  уявити.  Змалечку  батьки  навчають  дітей  умиватися,  чистити  зуби,  доглядати  за собою.  У  наших  містах  та  селах  працюють  водогони,  каналізація, вивозиться сміття.

Існує  навіть  особлива  медична  спеціальність  —  лікар-гігієніст.  Без  дозволу  цього  спеціаліста  не  буде  пущений  у  виробництво  жоден  вид  продукції,  починаючи  з  найскладнішої машини  і  закінчуючи  дитячою  іграшкою,  не  увійде  в  експлуатацію  жодна  будівля,  не  почне  працювати  жодне  підприємство,  не  надійде  на  полиці  магазинів  жоден  товар.  Під  наглядом  санітарних  лікарів  перебувають  і  міські  водогони, і  сільські  колодязі,  і  незліченні  озера  й  річки,  і  морські  прибережні води.

  • Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку

IV.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Оздоровчі системи

  • Доповіді учнів

У  різні  часи  існували  різні  оздоровчі  системи  та  школи.

Розглянемо деякі з них.

1. Афінська виховна система

Афінська  система  виховання  мала  переважно  індивідуальний  характер,  прагнула  до  розумового,  морального,  естетичного  й  фізичного  розвитку.  Метою  виховання  було  формування гармонійно розвиненої особистості.

Зазвичай  до  семи  років  діти  виховувалися  в  родині.  Після  досягнення  семирічного  віку  хлопці  навчалися  в  приватних  школах  граматистів  (навчалися  читання, арифметики, письма)  або  кіфаристів,  де  крім  усього  вчили  співати,  грати на музичних інструментах, декламувати вірші.

Школи  в  Афінах  були  приватними  й  платними.  Крім  базових  дисциплін,  вивчали  ще  ораторське  мистецтво,  політику, філософію, поезію. Лічби навчали за допомогою пальців,  камінців  та  абака  (лічильної  дошки).  Широко  застосовували фізичні покарання.

Навчання  здійснювалося  лише  в  школі,  домашні  завдання  не  задавали,  фізична  праця  була  відсутня,  бо  вважалася справою  рабів.  Вільні  люди  займалися  наукою,  мистецтвом, фізичним  вдосконаленням.  Слово  «школа»  в  перекладі  з  давньогрецької  означає  «дозвілля».  Юнаків  також  навчали п’ятиборства  (біг,  стрибки,  боротьба,  метання  диска  і  списа) та воєнної справи.

2.  Спартанська система виховання

Спартанців  виховували  в  жорстких  умовах,  прагнучи  виростити  з  хлопців  суворих,  безжалісних  воїнів,  а  з  дівчаток — амазонок, які мало в чому поступалися б чоловікам.

Відбір  за  фізичними  даними  здійснювався  відразу  після народження  дитини,  коли  слабких  та  хворих  дітей  скидали зі  скелі.  У  семирічному  віці  хлопців  віддавали  до  шкіл,  де карали  за  кожне  зайве  слово.  Воїн  мав  зростати  стриманим, на  запитання  старших  відповідати  стисло  (лаконічно),  терпляче  зносити  фізичні  знущання,  голод,  спеку,  холод.  Військово-фізичній  підготовці  приділявся  значний  час.  Розумове  ви­ховання було не в пошані.

На  дозвіллі  хлопці  розважались  військовими  іграми,  співами,  грою  на  музичних  інструментах.  Кожний  рік  навчання  закінчувався  публічним  випробуванням  —  нещадним  публічним  биттям,  під  час  якого  батьки  не  лише  не  співчували юнакам,  а,  навпаки,,  вмовляли  триматися  до  кінця,  щоб  не зганьбити честі сім’ї.

Існувала  чітка  загальна  обов’язкова  державна  система виховання.  Це  була  перша  тоталітарна  педагогічна  система, яка,  на  жаль,  не  змогла  дати  людству  ані  вчених,  ані  поетів, ані  культурних  діячів.  Спартанці  виховували  лише  видатних  воїнів і політиків.

3.  Йога — шлях удосконалення

Йога  —  це  найдавніше  вчення,  що  спрямоване  на  пізнання  людиною  самої  себе  та  допомагає  знаходити  й  розуміти зв’язок  між  власними  душею  й  тілом.  Через  заняття  йогою поступово  змінюється  ставлення  до  зовнішнього  світу,  до  свого  власного  «я»,  з’являється  гармонія  фізичної  оболонки  та  внутрішнього світу.

Більшість  людей,  які  займаються  йогою  навіть  протягом незначного  часу,  помічають,  що  їхнє  ставлення  до  життя  змінюється  на  позитивне  сприйняття  дійсності,  покращується  настрій,  підвищується  загальний  життєвий  тонус,  змінюється погляд на проблеми.

4.  Китайська гімнастика «Цигун»

Китайська  гімнастика  «Цигун»  —  це  майстерність  керування  життєвою  енергією  заради  оздоровлення  та  гармонізації організму  на  інтелектуальному,  емоційному  та  фізичному рівнях.  Заняття  допоможуть  підвищити  імунітет  і  життєвий тонус,  гармонізувати  емоційну  сферу  та  впоратися  з  деякими захворюваннями.  «Цигун»  —  це  виконання  певних  вправ, медитацій і технік на розслаблення.

Незважаючи  на  всю  складність  гімнастики  «Цигун», основними  її  складовими  є  три  чинники:  це  регулювання  дихання,  позицій  тіла  і  психічного  стану,  тобто  це  вміння  зосереджуватися й правильно дихати в зручній позі.

5.  Олімпійські ігри сучасності

Олімпійські  ігри  —  це  міжнародні  спор'гивні  змагання, що  проводяться  кожні  чотири  роки  під  егідою  Міжнародного олімпійського  комітету  (МОК).  Види  спорту,  які  входять  до програми  Олімпійських  ігор,  називаються  олімпійськими. Переможці  змагань  отримують  довічне  звання  олімпійського чемпіона.

Олімпійські  ігри  діляться  на  літні  й  зимові.  До  середини  90-х  літні  й  зимові  Олімпійські  ігри  проводилися  в  один  рік. Починаючи  із  зимової  Олімпіади  Ліллехаммера  (Норвегія),  зимові Олімпійські ігри проводяться через два роки після літніх.

Античні  Олімпійські  ігри  проводилися  в  грецькій  Олімпії  з VIII ст.  до  н.  е.  до  IV  ст.  нашої  ери.  Барон  П’єр  де  Кубертен заснував у 1894 році Міжнародний олімпійський комітет,  який  став  керівним  органом  олімпійського  руху. Правила  проведення  Олімпійських  ігор  визначаються  Олімпійською хартією.

2. Складові особистої гігієни

  • Розповідь учителя, складання схеми на дошці та в зошитах

♦ Цікавий факт

Найдавніша  з  відомих  ванна  була  знайдена  в  Індії.  їй  близько  5000  років,  і  була  вона  керамічною.  А  душ  у  його  сучасному  розумінні  (вертикальна  конструкція)  винайшли стародавні греки. До речі, запропонувати мандрівникові вимитися в еллінів було ознакою гарного виховання.

Стародавні  єгиптяни  приймали  ванни,  натираючи  тіла  оливковою  або  касторовою олією.

3. Шкіра людини: функції та будова

  • Розповідь учителя з елементами бесіди

Шкіра  є  зовнішнім  покривом  тіла  людини,  що  здійснює взаємозв’язок  із навколишнім  середовищем.  Сумарна  площа  шкірного  покриву  дорослої  людини  становить  1,6-2,3  м2,  маса  шкіри  досягає  5  кг,  а  з  підшкірного  жировою  кліткови­ною  —  20  кг,  що  відповідно  становить  4-6  %  і  16-17  %  від загальної  маси  тіла.  За  кількістю  та  щільністю  клітин  шкіра є  найбільшим  органом  людини:  на  1  см2  шкіри  приходиться 6 млн клітин.

Функції шкіри:

  • захисна — захищає внутрішні органи від фізичного,
  • хімічного й біологічного впливу навколишнього середовища;
  • терморегуляторна — регулює температуру тіла;
  • сенсорна — численні рецептори дають нам можливість відчути і слабкий подув вітерцю, і легкий дотик травинки;
  • секреторна — через шкіру виділяються жир, піт і продукти обміну речовин;
  • обмінна — забезпечує обмін речовин та енергії між організмом і навколишнім середовищем;
  • дихальна — близько 1-2 % повітря людина поглинає через шкіру залежно від фізичного навантаження.

♦ Для допитливих: Історія про «золотого хлопчика»

У  1496  році  в  замку  міланського  герцога  Лодовіко  Моро  відбулася  передноворічна

святкова хода під керівництвом художника та вченого Леонардо да Вінчі. Одним із його головних учасників був син бідного пекаря, голе тіло якого було повністю вкрите золотою фарбою. Із крилами та лавровою гілкою в руці він уособлював очікуване  «золоте  століття».  У  розпал  свята  хлопчик  мав  вилізти  з  фігури  лицаря,  що символізувала «залізний вік», який минас.

Свято було перервано із-за раптової хвороби дружини герцога. Замок спорожнів.

Хлопчик цілу ніч провів на кам'яній підлозі і захворів. Уранці його знайшов Леонардо да Вінчі й відніс до себе додому, намагаючись вилікувати. Проте на четвертий день хлопчик помер.

Довгий час причина його смерті залишалася загадкою. Вважалося, що загибель спричинив брак повітря або відбулося самоотруєння організму внаслідок припинення виділення поту.

Вирішив це питання експеримент, проведений у Німеччині в XIX столітті. Двох під­ дослідних дорослих чоловіків покрили лаком: одного на добу, іншого на 8 діб. У обох не  було  виявлено  жодних  шкідливих  наслідків  для  здоров'я.  Однак  піддослідним було важко переносити холод. Це пояснили тим, що подразнення шкіри лаком призвело до різкого розширення її  кровоносних судин, унаслідок чого зросла тепловіддача  і,  відповідно,  температура  тіла  знизилася.  Отже,  причиною  смерті  «золотого хлопчика» було саме переохолодження, що призвело до зниження захисних функцій організму та «відкрило дорогу» небезпечному захворюванню.

  • Розповідь учителя з елементами бесіди
  • Подивіться,  будь  ласка,  в  лупу  на  власну  шкіру.  Що  ви бачите?

Шкіра  —  надзвичайно  складний  за  будовою  багатофункціональний  орган,  її  зовнішній  вигляд  і  стан  (малюнок,  колір, пружність,  еластичність)  перебувають  у  прямій  залежності  від загального  стану  організму,  віку,  статі,  раси,  кліматичних умов,  спадкових  особливостей  і  від  того,  наскільки  ретельним є догляд за шкірою.

  • Оцінить,  в  якому  стані  перебуває  ваша  шкіра  (задовільному  чи  незадовільному).

Чи  є  на  ній  подряпини?  Якщо є, то чи оброблені вони антисептичним засобом?

  • Демонстрація схеми «Будова шкіри», заповнення таблиці в зошитах та на дошці

(Можна  використати  для  роботи  заготовку  таблиці  з  роздавального матеріалу до уроку.)

Будова шкіри

Шари шкіри

Особливості будови

Функції

 

Епідерміс

Складається з багатошарового

епітелію, поверхневі клітини якого відмирають. Під шаром ороговілих клітин розташовано  шар  живих  клітин,  що містять пігмент меланін

 

 

Захисна:

від проникнення хворобливих

бактерій;

від механічних пошкоджень;

від ультрафіолетових променів

захищає меланін (саме він надає

шкірі коричневого кольору засмаги)

 

Дерма, або власне шкіра

 

Саме тут розташовані рецептори,

сальні та потові залози, волосяні

цибулини, кровоносні та лімфатичні судини

 

Терморегуляційна: за рахунок

звуження/розширення судин.

Захисна: речовина сальних залоз

змащує шкіру та волосся, чим за­

хищає їх від мікробів

 

Гіподерма, або

підшкірна жирова клітковина

 

Складається  із сполучної тканини

та жирових клітин

 

Запасаюча:  жир  підшкірної  кліт­

ковини  містить  запас  поживних

речовин,  що  використовуються

під час голодування.

Захисна: захищає організм від

охолодження, пом'якшує удари

 

Нігті  та  волосся  —  це  похідні  шкіри.  Зверніть  увагу  на  свої  нігті.  Це  щільні  зроговілі  пластинки,  що  є  похідними епідермісу  і  називаються  нігтьовими  пластинками.  Нігтьова пластинка  розташована  в  нігтьовому  ложі  й  оточена  шкірною складкою  —  нігтьовим  валиком.  У  нігтя  розрізняють  передній вільний  край,  тіло  та  корінь.  Ділянка  нігтьового  ложа,  на якій  знаходиться  корінь  нігтя,  є  місцем  його  росту.  Тут  клітини  інтенсивно  розмножуються,  поступово  роговіють  і  просуваються  нігтьовим  ложем.  Швидкість  росту  нігтя  становить 0,1-0,2  мм  за  добу.  На  руках  нігті  повністю  замінюються  за 3-4 місяці. На ногах — за 6-8 місяців.

Волосся  є  похідним  дерми  й  утворює  волосяний  покрив

певних ділянок шкіри.

4. Захворювання шкіри та їх профілактика

  • Розповідь учителя з елементами бесіди

1. Мікози

Це  захворювання  людини,  що  спричинені  патологічними грибами.  Інфікування  відбувається  при  безпосередньому  дотиковому  контакті  з  хворим,  а  також  через  взуття,  одяг  або інші  спільні  предмети.  Найчастіше  це  захворювання  з’являється  після  відвідувань  приміщень  із  підвищеною  вологістю та  великим  скупченням  людей  (сауни,  басейни,  бані,  спортзали). У ділянках ураження на шкірі з’являється легке почервоніння,  виражене  шелушіння,  а  в  деяких  випадках  —  товстий хлар нагрубіння шкіри.

Профілактика мікозів:

  • використання  індивідуальних  гумових  таночок  при  відвідуванні душових і басейнів;
  • миття  ніг  після  відвідування  спортзалів,  ретельне  їх  висушування;
  • правильно  дібране  сезонне  взуття,  добре  вентильоване в спекотну пору року;
  • систематичний  гігієнічний  догляд  за  ногами:  щоденне миття  ніг,  своєчасне  лікування  плоскостопості,  підвищеної пітливості;
  • дотримання  необхідних  гігієнічних  заходів  на  побутовому  рівні:  користуватися  тільки  індивідуальними  кімнатними  тапочками,  рушниками  для ніг, губками, мочалками, ні  в  якому  разі  не  можна  взувати  чуже  взуття  без попередньої дезінфекції.

2. Себорея

Це  хворобливий  стан  шкіри,  зумовлених!  посиленим  саловиділенням  унаслідок  порушення  функцій  сальних  залоз шкіри.  Себорея  виявляється  в  підвищеному  виділенні  шкірного сала та його якіснії! зміні.

Ознаки себореї:

  • потовщення рогового шару епідермісу;
  • жирниіі блиск шкіри;
  • лущення шкіри;
  • іпкірний свербіж;
  • випадання волосся;
  • рясна лупа.

Себорея  може  виникнути  в  будь-якому  віці,  однак  найчастіше  себорея  з’являється  в  період  статевого  дозрівання через  підвищення  секреції  сальних  залоз  та  гормональну  перебудову  організму.  Себорею, що  з’являється  в  період  статевого дозрівання  організму,  називають  фізіологічною.  Фізіологічна  себорея  зазвичай  зникає  після  закінчення  періоду  статевого дозрівання.

Пацієнтам  із  себореєю  радять  вживати  кисло-молочні продукти,  овочі  й  фрукти,  їжу,  багату  на  клітковину і вітаміни. Рекомендується відмовитися від гострих, жирних, консервованих  страв,  обмежити  споживання  солі  та  простих  вуглеводів  (мучне,  солодке).  Також  радять  більше  гуляти  на свіжому  повітрі,  займатися  спортом.  Необхідний  здоровий сон.

3. Вугрі

Це  ураження  сальних  залоз  і  їх  проток.  Вони  з’являються  через  гормональні  зміни  під  час  періоду  статевого  дозрівання  та  найчастіше  виникають  у  дітей  і  підлітків  із  жирною  шкірою.  Коли  природні  шкірні  виділення  закупорюють отвори  волосяних  фолікулів  і  сальних  залоз,  у  них  можуть почати  розмножуватися  бактерії.  Ці  бактерії  викликають зміни  сального  секрету,  що  перетворює  його  на  сильний  по­ дразник  для  шкіри.  Частіше  за  все  вугрі  з’являються  на шкірі  обличчя,  шиї,  спини  й  грудей,  але  можуть  уражати також  і  інші  ділянки  тіла.  При  звичайних  вугрях  відбува­ ється  утворення  комедонів,  які  зазвичай  виглядають  як  зернятка  проса  або  чорні  крапки.  Довкола  них  розташовуються ділянки  запаленої  шкіри.  Запалення  пов’язане  з  дратівливою  дією  шкірного  жиру  та  інших  речовин,  що  виділяються залозами.  У  важких  випадках  висипу  вугрів  спостерігається утворення рубців.

Профілактика вугрів:

  • дотримуйтесь  правил  особистої  гігієни:  стежте  за  чистотою шкіри й волосся;
  • уникайте  вживання  жирних  кремів,  лосьйонів  і  косметики;
  • не носіть тугих капелюхів і тісних комірців;
  • від дуже частого й старанного миття обличчя запалення може посилитися;
  • харчування має бути повноцінним;
  • виключте з раціону жирну й гостру їжу;
  • виділіть достатній час для сну;
  • уникайте стресів.

5. Догляд за шкірою

  • Практична робота «Складання пам'ятки "Правила особистої гігієни"». Робота в групах

Хід роботи:

1. Опрацювати текст підручника та скласти пам’ятку:

1 група: «Основні правила догляду за шкірою обличчя»;

2  група: «Основні правила догляду за шкірою тіла»;

3  група: «Основні правила догляду за шкірою рук та ніг»;

4 група: «Основні правила догляду за волоссям та нігтями».

2.  Створити презентацію результатів роботи групи або проілюструвати результати роботи малюнками.

6. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом

  • Евристична бесіда

Ми  розглянули  основні  аспекти  гігієни  шкіри  та  її  похідних.  Зрозуміли,  що  для  нормального  функціонування  організму,  особливо  в  період  статевого  дозрівання,  необхідно  не тільки  дотримуватись  гігієнічних  стандартів,  а  й  взагалі  вести  здоровий  спосіб  життя,  бувати  на  свіжому  повітрі,  активно займатися  спортом.  Щоб  отримати  максимальний  ефект  від спортивних  занять  та  не  нашкодити  власному  здоров’ю,  треба додержуватись низки гігієнічних вимог.

Подумайте та сформулюйте:

—  Яких  гігієнічних  правил  слід  додержуватися  при  підготовці  до  тренування,  під  час  активних  фізичних  навантажень та після завершення спортивних занять?

  • Узагальнення вчителя

Правила особистої гігієни під час занять фізичною культурою :

До заняття:

  • правильно  обрати  спортивний  одяг  та  взуття,  бажано з натуральних матеріалів;
  • урахувати погодні умови й температурний режим при заняттях на відкритому повітрі.

Під час тренування:

  • уживати достатньо води, щоб уникнути зневоднення;
  • витирати піт з обличчя не руками, а вологими серветками або індивідуальним рушником.

Після тренування:

  • обов язково прийняти душ та змінити одяг на чистий та сухий;
  • спортивний  одяг  слід  прасувати  після  кожного  тренування,  взуття  необхідно  провітрювати,  за  необхідності  користуватися  спеціальними  антисептичними  спреями  для взуття.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  • Фронтальна робота. Гра «Так чи ні»

Учням треба визначити: правильне твердження чи неправильне.

1)  У давні часи люди не приділяли уваги чистоті тіла та помешкань.

2)  У  давній  Спарті  був  культ  сили  та  здоров’я.  Спартанські  хлопці  змалечку  активно  тренувалися  та  зазнавали різноманітних випробувань.

3)  Гігієна житла не є обов’язковою складовою особистої гігієни.

4)  Шкіра може захистити організм людини від ультрафіолетового випромінювання.

5)  При розширенні судин шкіри тепловіддача знижується.

6)  Шкіра не містить жодних залоз.

7)  Волосся не можна мити частіше, ніж раз на тиждень.

8)  Спортивний одяг має бути із синтетичних матеріалів та тісно облягати тіло.

9)  Грибковими захворюваннями (мікозами) можна заразитися в басейні або бані.

10)  Якщо  вживати  багато  солодощів,  газованих  напоїв, жирних  та  гострих  страв,  це  позитивно  вплине  на стан шкіри, нігтів і волосся.

11)  Вугрі на шкірі необхідно швидко видавити самостійно.

12)  У  підлітковому  віці  дітям  слід  витрачати  достатньо часу  на  догляд  за  власним тілом,  щоб  зберегти  власне здоров’я.

VI.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти  разом  с  батьками  пам’ятку  «Правила  особистої гігієни».

Виконати  дослідницький  проект  «Обери  правильну  зубну пасту та щітку».

План дослідження:

1)  порівняти  склад  різноманітних  зубних  паст  (із  рослинними  компонентами,  відбілюючі,  з  Флуором,  лікувальні).  Також  можна  ще  порівняти  однакові  за складом  пасти,  але  які  належать  до  різних  цінових категорій;

2)  зробити порівняльний аналіз зубних щіток із різноманітними додатковими функціями;

3)  підготувати невеличке повідомлення.

VII.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

  • Прийом «Одним словом»

Учні  висловлюють  свої  враження  від  уроку  за  допомогою одного  слова.  Наприклад:  сподобалося,  цікаво,  нудно,  весело, інформативно, складно тощо.

Цей матеріал з biology-informatics.pp.ua

 

Розробки уроків

Вхід на сайт

Пошук

Корисні посилання

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0